Våra medlemskap

Här finner du våra olika medlemskap

Årsavgifter 2024 för medlemskap i Vallgårdens Golfklubb Åkarp

*Vardagsmedlemmar – betalar halv greenfee på lördagar och söndagar samt röda dagar.

**Studentmedlemskap
För dig som studerar på universitet eller högskola och ännu inte fyllt 29 finns denna medlemskapsform och styrks med uppvisande av student legitimation.

Syskonrabatt
För syskon som är skrivna på samma adress har syskonrabatt, är 2 eller fler syskon medlemmar betalar det yngsta syskonet endast 250kr istället för hela årsavgiften. Detta gäller oavsett om förälder/föräldrar är medlemmar i klubben eller inte. Detta gäller upp till det år barnet fyller 21år.

I samtliga medlemskap ingår ett aktivt golf-id samt medlemskap i Svenska Golfförbundet

Alla medlemskap gäller kalenderår dvs 1 jan till 31 dec.