Kallelse till Årsmöte 2022 för Vallgårdens GK

Dagordning, verksamhetsberättelse samt årsredovisning finns tillgängliga på hemsidan och i tryckt form i klubbhuset senast en vecka innan mötet. Vi kommer även att göra utskick via mail.

Vid frågor kontakta oss via mail till kansli@vallgardensgk.se

Även 2022 finns behov av att hålla avstånd på grund av Covid-19 och vi har därför även i år valt att ta hänsyn till de som är i den så kallade riskgruppen.

Vi väljer därför att ha hålla Årsmötet med två olika alternativ.

• Ni kan ”poströsta” med hjälp av utskickat röstkort. Fyll i och returnera till avsändaren. (kansli@vallgardensgk.se)

Röstkort bifogas senare utskick av möteshandlingar.

• Ni kan välja att komma på Årsmötet, men vi måste då kunna säkerställa och uppfylla aktuella säkerhetskrav.

Vi ser gärna att ni tar chansen att göra er röstning via mail, då det är enklast och säkrast ur smittskyddssynpunkt.

Fyll i ert röstkort och sänd i retur till avsändaren.

(kansli@vallgardensgk.se)

Ni kan även välja att lämna in ert Röstkort i Klubbhuset under öppettider senast onsdag 3 augusti. Kolla i så fall när det är öppet, så ni inte missar den möjligheten.

Om medlem lämnat in röstkort innan årsmötet och väljer att komma på mötet skall Röstkortet tas bort från röstlängden

Välkomna

Styrelsen Vallgårdens GK Åkarp

Dela inlägget

Burlövsgolfen med ProvaPåGolf

I ett samarbete mellan Burlövs kommun och Vallgårdens GK, genomfördes på lördagen den 10 september Burlövsgolfen med ProvPåGolf.

2022 års Klubbmästerskap

Klubbmästerskapet spelas utan hcp över 27 hål med kvalgräns efter 18 hål.